Alla inlägg den 6 maj 2012

Av S-maria - 6 maj 2012 11:35

Fläshig bild va? xD


Nej jag vet, den är jätteful, men den är mysig, vilket passar till en söndag!


Jag vet att jag skulle lägga upp den här för två dagar sen, men det gick inte så bra ... och det blir bara jobbigt att förklara varför. Ja, ja, nu ska ni få se veckans blogg: Fantas simsblogg!


      


Klicka på bilderna för att komma till bloggen, men om den inte funkar så klicka här.


 


Så vitt jag vet så har Fanny (Fanta) ingen gubbe på msp, eftersom hennes blogg handlar om sims 3. Och jag älskar sims 3! Jag har läst en del sims bloggar också, men hennes är nog den bästa jag har läst. 


Hon skriver om väldigt bra saker om sims, och läser man den känner man sig "uppdaterad" tycker jag. 

Alltså, hon skriver ofta om snygga och nya saker som går att köpa, och så kan hon skriva om hur man hittar saker och  hur det blir roligare att spela sims! Så läs den gärna, det lär du inte ångra! ;) 


Jupp, det var: 


:D   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Det här är jag, S-maria (:

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tänker ni köpa det nya "viperbjudandet"?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vill
 Ja, men bara för det söta djuret

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards