Alla inlägg under april 2012

Av S-maria - 26 april 2012 19:09

Nu var den verkligen länge sen jag bloggade, men jag väljer att skylla på att jag har haft feber och därför vart supertrött. Men det är väl ändå bra då att jag bloggar nu! Och då tänkte jag skriva om min nya film: Den dåliga presenten! 

Titeln kanske inte var den med "Shwungiga" nånsin, men jag vill bara göra nåt. Skulle jag ha hakat upp mig på titeln skulle den kanske inte vart släppt idag, sån är jag. 

   Filmen handlar om en tjej som fyller år, så hennes kille vill bjuda henne på en resa. Det han kanske borde vetat var väl att hon inte precis mår super i värme ....

Det roliga med filmer var att den blåa tjejen på bilden hade nästan lika dana kläder som mig, och jag lovar att jag inte härmat henne och jag tror verkligen inte hon härmat mig. Så här olika är vi:   

Vi är inte exakt likadana, men eftersom vi inte visste att nån hade nått av det här så är det rätt så otroligt!




Och så en liten bild ... ^-^ Lite gammal, men inte så. Ända skillnaden är att jag nu har 139 vänner och 158 sc. Hur mycket mer fame jag har orkar jag inte räkna.

Av S-maria - 22 april 2012 18:17

Nu har jag gjort en ny look som jag har lagt på min önskelista, och jag tyckte den blev rätt så bra!

Egentligen skulle jag vilja lägga upp den på bloggen, men det är nåt konstigt med bloggen så jag inte kan göra det.  

Nåja, jag får väl beskriva den istället ...

Tröjan är mörkröd och lång, och det är en zebra på den. Byxorna är så korta så dom inte syns, med svart tajts under. Den har röda, små stjärnörhängen och ett diadem med en rosett. Det var den!

Jag lägger upp en bild när jag kan, men det får duga så länge.

Hej då, nu ska jag basta! :) 

Av S-maria - 22 april 2012 17:56

Just precis upptäckte jag att nån hade gått in på min gubbe igår! Egentligen är jag rätt så glad, för vem det än var så skrev den bara "Vilka snygga kläder du har 8))" till några stycken, b.l.a Jakob200. Så här skrev den:

 

 Men om den som HACKADE MIG läser min blogg så vill jag bara säga att jag har bytit lösen nu ...  

Fast det är konstigt, för jag har inte gett ut mitt lösen till nån! Möjligen hade jag gjort det på ett sätt till Jakob200 (http://mspjakob200.bloggplatsen.se/), fast då sa jag inte att det var till msp. Nåja, på hans blogg blev jag ändå "Veckans moviestar" för att nån skrev så till han. Så bra, på ett sätt!   Fast hacka mig ALDRIG, jag hatar hackare ...    

   

Ledsen Maria blir arg Maria.

Av S-maria - 21 april 2012 18:40

Just ganska precis släppte jag en ny film: Den mobbade extra gubben! :3

 

Hoppas ni tittar på den och gillar den! Den handlar om en extra gubbe som blir mobbad, irriterad o.s.v ....

Men till alla er som gillar extragubbar: Förlåt! Jag har inte heller nåt emot dom, egentligen, men jag behövde göra en film! Som ett litet skämt, kan man säga ;) 

Jaja, nu får jag inte sitta mer vid dator, så hej då!

/S-maria

Av S-maria - 21 april 2012 12:41

Alldeles nyss, när jag höll på att göra en film åt en kompis på msp, så blev ö ;, ä ' och å [! 

Fy, jag trodde att det skulle va så för alltid! Men sen så sökte jag på "amerikanskt tangentbord till svenskt" och då kom det upp att man skulle trycka på alt+shift, och det funkade! Så om ni nån gång inte kan skriva å, ä och ö, så är det bara att trycka på alt+shift! men däremot vet jag inte hur man får det att bli amerikanskt ...

Av S-maria - 20 april 2012 21:07

Hej hej! Nu när jag tittade på sidvisningarna alldeles nyss så blev jag verkligen nöjd, för titta hur det har stigit!

Tack vare alla ni fina bloggläsare så har jag idag fått 135 besökare, medan  jag är några dagar sen hade två!   

Tack tack tack! <3 

Av S-maria - 20 april 2012 17:22

Som ni kanske ser har jag fixat och trixat lite här på bloggen, och äntligen har den bivit snyyg. :) Har fixat jättelänge så hoppas ni gillar det nya utseendet! Jakob200 hjälpte mig också ... och det verkade vara det ända som var viktigt att jag skrev det  Jaja här är en länk till hans blogg: 

   http://mspjakob200.bloggplatsen.se/       

Av S-maria - 20 april 2012 15:46

Haha, den här videon är för bra alltså!  xD 

   För bra! 

Presentation


Det här är jag, S-maria (:

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tänker ni köpa det nya "viperbjudandet"?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vill
 Ja, men bara för det söta djuret

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards