Direktlänk till inlägg 2 maj 2012

Laggiiigt ...

Av S-maria - 2 maj 2012 20:44

Nu, ett litet kort och onödigt inlägg om att det laggar på msp.

När min kompis skulle logga ut från msp så bleev han HALV i rummet han stog i. Så här: 

Lite snyggt, men ändå ... Oj, det här vart ett onödigt inlägg :O LIte random bilder då för att göra det längre:


Jahupp, nu har alla mina bilder försvunnit, så jag får väl ladda upp dom igen. Tänk vad jag gör för er blogg läsare! ... *Host* *Host* Okej, jag har inte bloggat på länge då men förutom det tycker jag min blogg är ... hyfsad :P Jag vet bättre bloggar, och jag vill gärna visa er dom, så jag ska nog skaffa  Veckans blogg jär på bloggen, och skicka gärna en länk till eran blogg så kanske den blir veckans blogg! Men den FÖRSTA bloggen jag ska lägga ut kan inte bli du, för jag vet redan en jättebra blogg som ska få bli veckans blogg först :P 

Om du har "Veckans blogg" så lägger jag upp några bilder på din blogg här, länkar till den och har du en gubbe på msp visar jag den också (om du vill)!  


Ja just ja, random bilderna ... vi tar dom en annan gång ... okej? Måste läsa Eld nu, världen bästa bok, världen bästa bok! *Mums* *Mums* *Mums* *Längtar efter på att få slänga mig på boken* Trotts det vill jag lägga upp en bild på den! :D 

Tänk vad man kan hitta på google! ;)    

Oj, inlägget BLEV inte så onödigt ändå! :O 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S-maria - 20 maj 2012 19:47


Jag vet att det var jättejättejättejättejättejättejättejättejättejättejättejätte
jättejättejättejättejättejättejättejättejättejättejättejätte
jättejättejättejättejättejättejättejättejättejättejättejät
tejättejättejättejättejättejättejättejättejättejä...

Av S-maria - 6 maj 2012 11:35


Fläshig bild va? xD   Nej jag vet, den är jätteful, men den är mysig, vilket passar till en söndag!   Jag vet att jag skulle lägga upp den här för två dagar sen, men det gick inte så bra ... och det blir bara jobbigt att förklara varför. J...

Av S-maria - 3 maj 2012 18:45


Idag gick alla till min kompis rum (hon hade modetävling) och när tävlingen var slut kanske det inte var SÅ glada miner! Nja, jag (hon i i rött som jonglerar med kyklingar) är i alla fall glad! :D      Aj, imorn ska vi ta spruta, men om man ...

Av S-maria - 2 maj 2012 20:15

Nu har Msp (MovieStarPlanet) blivit uppdaterat!  Det första JAG märkte med att det blivit uppdaterat var att det hade kommit en ny knapp, som jag förut bara sätt på danska msp. Rätt så liten och obetydlig, men så här ser den ut: Jag såg den...

Av S-maria - 26 april 2012 19:09

Nu var den verkligen länge sen jag bloggade, men jag väljer att skylla på att jag har haft feber och därför vart supertrött. Men det är väl ändå bra då att jag bloggar nu! Och då tänkte jag skriva om min nya film: Den dåliga presenten!  Titeln kans...

Presentation


Det här är jag, S-maria (:

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tänker ni köpa det nya "viperbjudandet"?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vill
 Ja, men bara för det söta djuret

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards